جزوات پیش رو مربوط به درس استاد مصطفی پور در موضوع حقوق جزای عمومی می باشد. قابل توجه اینکه فروش این جزوات مورد رضایت این استاد بزرگوار نیست.

باتوجه به تذکر یکی از دوستان مبنی بر عدم رضایت استاد مصطفی پور نسبت به انتشار جزوات، تا کسب اجازه از ایشون لینک دانلود مطلب رو حذف می کنم.

جزای عمومی یک
جزای عمومی دو
جزای عمومی سه


دیدگاه‌ها (۶)

من خودم شاگرد استاد بودم. جزوه ایشان بسیار جامع و کاربردی و قابل فهمه. اما بزرگترین نگرانی ایشون از پخش جزوه تو اینترنت وجود برخی اصلاحات در برخی جاهاست که خود استاد داخل کلاس تذکر میدن. ولی ممکنه دیگران متوجه نباشند یا اگر هم متوجه بشن خرده بگیرند. علت هم اینه که جزوه بدون اطلاع و اجازه استاد پخش شده.

پاسخ:

۲۲ ارديبهشت ۹۸، ۰۴:۴۴
سلام بر آقا جمال
بنده یه باز از خود ایشون پرسیدم و اجازه انتشار گرفتم و ایشون اظهار داشتند که نسبت به فروش اون اشکال دارند. و البته برای اطمینان بیشتر باز هم میپرسم و در صورت عدم رضایت مطلب رو حذف میکنم. اما در مورد اصلاحات کلا هرکس جزوه ای از اینترنت به صورت غیر رسمی دریافت میکنه این رو پذیرفته که شاید مطالب نویسنده و استاد و کلاس چیزی غیر از آنچه باشه که در جزوه آمده.
علی کل حال ممنونم از تذکر شما پیگیری میکنم.

سلام من از شاگردان استاد بودم.یکی از دلائلش نسبت دادن نظرات شاذی در جزوه به استاد هست که گاهی استاد در کلاس بیان کردن ولی منظور این‌نبوده که نظر من هم همین هست.یکی از دلائلش هم شاید این باشه که ایشون بخواد تبدیل به کتاب کنه لذا مالکیت معنوی باید حفظ بشه

سلام
میشه یک مطلبی رو قرار بدید ببینم تدریسشون چه جوریه که کلاس هاشون رو شرکت کنم؟

پاسخ:

۳۱ خرداد ۰۱، ۱۶:۳۲
بنده خودم شرکت کردم عالیه
اما جزوه رو با توجه به عدم رضایتشون معذورم

سلام وقت بخیر میخواستم دوره جزا عمومی و اختصاصی ایشون ثبت نام کنم از کجا میتونم سایتی که نبود پیج مشاهیر هم جواب نمیدن

پاسخ:

۸ تیر ۰۲، ۰۱:۴۰
سلام اطلاعی در این مورد ندارم

سلام
من جزوه جزا عمومی یک و دو ایشون رو دارم و واقعا خیلی مفید بود برام اما جزوه جزا سه رو پیدا نکردم اگر کسی از دوستان برام بفرستن ممنون میشم

سلام لطفا لینک دانلود جزوه جزای عمومی ۳ استاد مصطفی پور رو برام بفرستید
ممنون

پاسخ:

۹ آذر ۰۲، ۲۲:۴۳
نمیشه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

در این وبلاگ آرشیوی از فایل های مفید و کاربردی در زمینه های حقوق کامپیوتر موبایل روانشناسی زبان و غیره به صورت رایگان منتشر میشود با توجه به هزینه بر بودن تهیه هاست دانلود فایل روی کانال ما در روبیکا بارگزاری شده است.

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها