این جزوه حاصل تلاش آقای امیری است که توسط بنده تایپ و ویرایش شده است.

با توجه به اعلام عدم رضایت توسط استاد محترم جناب دکتر خالقی لینک فایل مربوط به جزوه ایشون از دسترس خارج شده است.

متن پیام استاد:

اگر شرعاً یا اخلاقاً رضایت صاحبان حقوق برایتان اهمیت دارد، من صریحاً «عدم رضایت» خودم را نسبت به انتشار کتابها و جزواتم چه خلاصه، چه نموداری و یا به هر شکل دیگر به شما اعلام میکنم و درخواست حذف آنها را از وبلاگتان دارم.

دانلود فایل PDF

سایت حقوق دان ها 


دیدگاه‌ها (۸)

این جزوه مال کدوم ساله ؟وبرای وکالت کافی قابل اطمینان است؟

پاسخ:

۸ دی ۹۷، ۲۳:۴۵
جزوه تهیه شده از کتاب آقای خالقی چاپ سال 96 هست

سلام
بسیار ممنون از خلاصه جامع و قلم روان شما
خدارو شکر بدون اغراق دوستان استاد هستن و باعث افتخاره

بنده ی خدا

۱۹ تیر ۹۸ ، ۰۸:۰۹
باسلام واحترام در نشر علم خست به خرج ندهید زکات علم نشر آن است زحمت کشیدی جزوه نوشتی در اختیار دیگرا ن بگذار استفاده کنند تا باقیات صالحات باشد حداقل به هموطنان کمک مالی نمی کنید با یک جزوه خیر خودت را دریغ نکن بنده ی خدا چه استادی هستی که این ها را یاد نگرفتی......

پاسخ:

۲۰ تیر ۹۸، ۲۲:۴۴
با سلام
تنها حق خود نویسنده نیست بلکه حق ناشر هم مطرح هست

یعنی استاد خالقی راضی نیست که ما جزوشونو از اینترنت دانلود کنیم بخونیم یا از این قسمت دانلود کنیم راضی نیست؟؟؟؟؟؟

پاسخ:

۸ مرداد ۹۸، ۲۱:۲۱
نه 
کلا از هیچ سایتی راضی نیستن

👩‍❤️‍💋‍👩

۱۲ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۴:۰۷
سلام خسته نباشید ببخشید من نمیتونم جزوه آدک استاد خالقی رو دانلود کنم

پاسخ:

۲۴ ارديبهشت ۹۹، ۰۲:۳۴
سلام به فرمایش خود استاد لینک دانلود حذف شد

سلام.وارادت خدمت مسول محترم سایت.از شما کمال تقدیر وتشکر رو دارم خدا گواهه دعاگویتان هستم .بنده دانشجوهستم .متاهلم.مستاجرم وبیکار.هزارتا دربه دری وبدبختی قیمت کتاب هم که توی یکسال گذشته چندین برابرشده .در توان من نیست که کتاب بخرم .خداشاهده اگر امثال شما والطافتون در نشر جزوات واینها نبود من این صدوخورده ای واحدرو نمیتونستم پاس کنم.اون استادی هم که ناراضیه گردن من.بانشرعلم خودتون خانواده هاتون ونزدیکاتون روبیمه ی عمر میکنیدواخرتتون رو اباد میکنید در مورد عدم رضایت استادم بخاطر فروش کتابش تو سرش میزنه کتابوارزون کنن رو کاغذداخلی بزنن ویکاری بکنن که ما قشر بدبخت جامعه که بعد از ۲۵ سال رو اوردیم به کتاب رویگردان نشیم...
ممنونم ازتون .سپاسگذارم ازتون .خدا خیرتون بده فقط دعا براتون میکنم.....

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

در این وبلاگ آرشیوی از فایل های مفید و کاربردی در زمینه های حقوق کامپیوتر موبایل روانشناسی زبان و غیره به صورت رایگان منتشر میشود با توجه به هزینه بر بودن تهیه هاست دانلود فایل روی کانال ما در روبیکا بارگزاری شده است.

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها