در این فایل های آموزشی قانون آیین دادرسی کیفری 92 با آخرین اصلاحات (94) توسط بهنام اسدی به صورت محشی توضیح داده می شود. هر ماده به صورت جداگانه خوانده می شود و نکات مربوط به هر ماده ذیل آن توضیح داده می شود.برای استفاده از فایل ها ابتدا هر کدام را دانلود و سپس با برنامه هایی مثل وین رار از حالت فشرده خارج کنید.الیته برای استفاده ازاین دوره لازم نیست هر سه فایل را دانلود کنید.بخش اول از صوت یک تا 26 است. فایل دوم از صوت 27تا53 است و فایل سوم تا پایان دوره آموزشی.


دیدگاه‌ها (۱۱)

سلام.ممنونم بابت جلسات تدریس رایگان که گذاشتید.خدا خیرتون بده.اگه میشه تدریس جزای اختصاصی استاد اسدی رو هم بزارید ممنون میشم.بابت همه چیز ممنونم

پاسخ:

۲ آبان ۹۷، ۱۷:۲۴
سلام ایشون هنوز جزای اختصاصی رو تدریس نکردن
به محض رسیدن میزارم

سلام
خدا حفظت کنه دکتر ممنون

چرا جلسه ۶۲و۶۳موجود نیست داخل فایل,من اون دو جلسه رو احتیاج دارم لطفا کمکم کنید و اون دو جلسه رو در اختیارم بگذارید

پاسخ:

۸ آبان ۹۸، ۱۶:۲۰
سلام بررسی می کنم چشم
لینک بالا رو بررسی کنید

متاسفانه باز نمیشه... میشه بررسی کنید

سلام خیلی ممنون و تشکر از شما
خیلی عالی بود

ممنون از خدمات انساندوستانه و بدون چشمداشت شما دعاتون می کنیم

ممنون از خدمات انساندوستانه و بدون چشمداشت شما دعاتون می کنیم

سلام خسته نباشید چرا فایل دانلود رو که میزنیم خالی هست هیچی بالا نمیاره برا دانلود اون قسمت

پاسخ:

۹ آذر ۹۹، ۲۳:۵۹
فکر میکنم سرور میزبان فایل رو پاک کرده
دوباره میزارم

یکتا خوشنامپور

۱۰ آذر ۹۹ ، ۲۰:۵۳
سلام خسته نباشید بعد از هر جلسه گوش دادن به فایل های صوتی استاد اسدی برای خودش و خانوادش دعا میکنم که همیشه پیروز و سلامت باشن

چرا باز نمیشه؟😢

پاسخ:

۱۶ آبان ۰۱، ۱۹:۳۰
مجددا تلاش کنید تست کردم مشکلی نداشت

با سلام.
فایل خوب و قابل استفاده می باشد تشکر می کنم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

در این وبلاگ آرشیوی از فایل های مفید و کاربردی در زمینه های حقوق کامپیوتر موبایل روانشناسی زبان و غیره به صورت رایگان منتشر میشود با توجه به هزینه بر بودن تهیه هاست دانلود فایل روی کانال ما در روبیکا بارگزاری شده است.

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها