خلاصه کتاب مسئولیت مدنی (الزامات خارج از قرارداد) دکتر صفایی و رحیمی.

سایت حقوق دان ها 


دیدگاه‌ها (۶)

سلام و با تشکر از شما انشاءالله همیشه سلامت و شاد باشید
اگر امکانش هست کل جزوه را بصورت تایپ بگذارید. ممنون

اقا سلام این لینک خرابه دو نیم ماه مونده واسه ازمون ارشد من خیلی روش حساب کرده بودم اگه میشه خدایی برام بفرستیدش جیمیل یا تلگرام @mohammadjavat

پاسخ:

۱ فروردين ۰۰، ۱۷:۵۷
سلام
بررسی کردم
لینک سالمه
در هر صورت اگر تمایل دارید تو پیامرسان بله براتون میفرستم

سلام
لینک قابل دانلود نمی‌باشد، لطفا رسیدگی کنید

لینک با کلیک باز نشد برای من کشیدم انداختمش تو مرورگر دانلود شد

ازاده سرتلی

۱۳ دی ۰۰ ، ۱۳:۲۰
چرا لینک پی دی اف باز نمیشه

پاسخ:

۱۷ دی ۰۰، ۲۰:۵۸
فایل ها از این به بعد در سایت حقوق دان ها بار گزاری می شه

آقا خدا عمرتون بده مونده بودم چطوری کتاب تهیه کنم لطف کردین اگه کامل بود که دیگه عالی میشد ولی بازم ممنون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

در این وبلاگ آرشیوی از فایل های مفید و کاربردی در زمینه های حقوق کامپیوتر موبایل روانشناسی زبان و غیره به صورت رایگان منتشر میشود با توجه به هزینه بر بودن تهیه هاست دانلود فایل روی کانال ما در روبیکا بارگزاری شده است.

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندها